Mere griseri…

Ja, da jeg først var igang med modeling pasten kunne jeg jo lige så godt forberede baggrunden til to layouts. Jeg kan faktisk rigtig godt li’ den effekt man kan få med modeling paste, men jeg er så utålmodig og har svært ved at vente på at det tørrer… Derfor er der også et par fingeraftryk på det modeling paste der er dækket 😉

Igen har jeg lavet mange lag og jeg har dekoreret med confetti, som er super hurtigt at lave med denne punch som Didde var så venlig at vise frem, og dermed skabe et behov hos mig 🙂

Jeg har brugt denne mask fra Studio Calico    http://gittes.dk/shop/mr-hueys-mask-17432p.html             først med modeling paste blandet med mist og maling, som dog ikke helt fik den effekt jeg gik efter. Jeg strøede lidt fint glimmer over, men det har ikke rigtig sat sig ordentligt fast, så det drysser lidt… Jeg har også mistet igennem masken over mit modeling paste, jeg duppede det meste af, så jeg fik en diskret effekt af masken.

her er lidt detaljer, jeg har bland andet mistet med Mr. Huey Gold på en hvid kageserviet, der var lidt for hvid til mit layout. Jeg har igen brugt transparent, det giver et fint lag uden at gemme alt væk. Lidt fint silkepapir og blonde giver et fint og luftigt udtryk.

Lidt konfetti, træstjerner og pailetter må der til 🙂

Til sidst har jeg igen lavet et cluster med sytråd, confetti, stjerner og et badge og så har jeg sat en guld-mistet vellum fjer ved mit tag.

Hmm, må vist scrappe lidt videre, så meget som jeg får fra hånden i øjeblikket 😉

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Mere griseri…

  1. Lise siger:

    Ja… Man kan hurtigt få nye behov:-) Det er et super flot LO du har lavet. Flotte farver, fint konfetti og søde papirer.

  2. enscrappersbekendelser siger:

    Så er vi der igen. Der sker bare noget med dig og din stil. Det er såååå feeeedt. You rock you!

Skriv en kommentar