Som perler på en snor…

Ja, så er jeg her igen. Det er vist mere end jeg har fået blogget de sidste 3 måneder sammenlagt 😉

Jeg lavede dette layout til skitsekonkurrencen på love2scraps blog, men besluttede mig til at det alligevel kom for langt væk fra skitsen, så jeg lavede et andet bidrag og sendte ind. Derfor kan jeg godt dele dette layout nu 🙂

Jeg klipsede de lange strimler på et stykke snor og lavede denne doily som mit eneste pynt. Et meget simpelt layout med mange lag.

Her står den på lektielæsning igen, det er hårdt at starte i skole igen efter næsten 3 måneders sommerferie…

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Som perler på en snor…

  1. enscrappersbekendelser siger:

    Din stakkels skoleramte lille pus 🙂
    Det er altså virkelig en fed og lækker opsætning 🙂 Papir og billede er også fantastisk.

  2. Lisette A Madsen siger:

    sikken et skønt layout fyldt med fede detaljer

  3. Eva siger:

    Lækkert layout. Og fedt du har fået gang i modelling paste på de foregående layouts.

Skriv et svar

