At være heldig…

Ja, sørme om jeg ikke har været heldig? Jeg deltog i Love2scraps skitsekonkurrence, og jeg vandt 🙂

Jeg havde brugt lang tid på at finde ud af hvordan jeg lige skulle opbygge mit layout, og endte med at bruge forskellige materialer og teknikker på layoutet.

Jeg havde valgt at striberne i baggrunden skulle laves med forskellige materialer, derfor lavede jeg en stribe med glitter, en stribe med overlay/transparent og en stribe med vellum, der blev syet fast, med confetti inden i. Derudover brugte jeg også to stykker mønsterpapir.

Her kan i se den syede vellum-stribe med mit confetti indeni.

Jeg er super glad for at have vundet og er gået i gang med at fylde indkøbskurven på webshoppen.

Tak til Pia og hendes designteam for at have valgt mig som vinder.

Hav en fantastisk weekend.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til At være heldig…

  1. Tina nielsen siger:

    Kan godt forstå du vandt, det er et fantastisk LO med masser af flotte og anderledes detaljer. Du har klart øje for fine og gennem tænkte detaljer. Tror du kan kalde dig selv en trendsetter ;-). Tror vi vil komme til at se flere vellum banners med confetti og glimmer banners. Jeg er helt vild med dit LO. God weekend. Kh 10na

  2. Gitte siger:

    Stort tillykke . Det var velfortjent. Flot layout.

  3. Så flot LO, super godt lavet. Stort tillykke 🙂

  4. enscrappersbekendelser siger:

    Det er ikke held, det er fordi det bare er årets absolut flotteste layout og fordi du er så dygtig. Top lækkert og Trendy 🙂

  5. Jean siger:

    Nøøøjj hvor heldigt og så endda nu de lige er startet udsalg også!!!
    Det rigtig lækkert det layout og fedt med forskellige teknikker du har brugt…

    Håber du får en dejlig shoppe weekend 🙂

  6. Lise siger:

    Super flot LO. Ikke noget at sige til at det var en vinder;-)

  7. Karina Beck siger:

    Det er bare SÅ flot. Stort tillykke.
    Mon det også er dig, der har vundet hos Hobbyboden?

  8. ifversen siger:

    Wauw hvor er det flot! Du er bare en vinder :-*

Skriv et svar

