Influenza og gevinst :)

Jeg har i de sidste to uger været ramt af influenza, og nu er jeg heldigvis ved at være ovenpå igen. Jeg fik i går hentet min dejlige gevinst fra Gitte da jeg jo var heldig at blive udtrukket som vinder af “grisseri-konkurrencen”.

Se lige nogle lækre sager! To nye masks og en omgang tattered angels glimmermist i nogle super flotte farver. Det glæder jeg mig til at lege med, når jeg får lidt bedre tid.
Jeg er ved at redigere billeder til Heidis og mit washi-kursus i weekenden. Du kan godt nå at tilmelde dig endnu, hvis det frister? Der er virkelig meget indhold i kurset og det bliver liggende online i et halvt år, så hvis du ikke lige har tid i weekenden kan du sagtens være med alligevel.

http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=16443.0

Ses vi til Washi weekend?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Influenza og gevinst :)

  1. Heidi siger:

    Oi, og sådanne lækre farver og templates. Det skal jeg vist låne i weekenden 😉

  2. Karin Kristensen siger:

    Tillykke med din fine gevinst 🙂
    Det er godt du er kommet ovenpå igen

  3. Karina Beck siger:

    Lækkert nyt legetøj. Stort tillykke med gevinsten.
    God bedring.

Skriv en kommentar