Neon

Så er sommeren gået på hæld og der er sket en masse i den sidste måneds tid.

Jeg har været på Trendspotting kursus hos Studio Calico i August måned, men det var ikke meget jeg nåede at lave mens kurset foregik. Jeg er nemlig blevet opereret i knæet igen, for jeg skulle have fjernet noget arvæv fra sidste knæ-operation og så lavede min menisken problemer igen. Det går heldigvis den rigtige vej nu, og skolen er også startet igen. Det bliver dejligt at komme ind i en ny rutine, for sommeren har været fyldt med mange hovsa-løsninger.

Jeg har lavet mine lektier, så jeg kan med god samvittighed tage i scrapklub hos Scrapsisters i aften, det er kl. 19, ses vi?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Neon

  1. Jean siger:

    Hvor er det bare fedt!!!
    Hvordan har du lavet de trekanter?
    Er det et stempel eller??

    Æv med knæeet
    godt det går den rigtige vej så du kan passe skole
    og scrap igen 🙂

    • crafterslife siger:

      Hej Jean.

      Trekanterne er lavet på min Silhouette Cameo. Jeg har skåret ud i et hvidt 12×12 ark og malet et stykke hvidt 12×12 karton med gul neon maling og limet dem sammen.

Skriv et svar

