i {heart} Cameo


Som et plaster på eksamens-såret, belønnede jeg mig selv med den fabelagtige Silhouette Cameo! Og jeg elsker allerede min skønne Cammie 🙂

As a little pick-me-up after having spent 6 hours on a written exam, I finally got my Silhouette Cameo! And let me tell you, I am in love with my fabulous Cammie 🙂

Jeg vil tage mig en lang aften med scrap og hygge, nu tiden er til det.

God weekend,
Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til i {heart} Cameo

  1. Jeanne D. siger:

    Er meget misundelig, – Men den er dig vel undt. Det er ikke mange scrap indlæg det er blevet til for dit vedkommende i år 🙂 Tillykke med vindunderet endnu engang!

Skriv et svar

