Eksamenstid

Det er ikke meget jeg har fået blogget det sidste halve år, men der har været så meget, som har taget min energi, og derfor har jeg ikke haft overskud til at blogge så ofte. Sommeren ser dog ud til at blive lidt mere fri, så måske bliver jeg en fast gæst i blogland igen 🙂

I haven’t blogged a lot in the last six months, because other things have been stealing my energy. Luckily my summervacation is right around the corner, so maybe I’ll be a regular visitor in blogland again soon 🙂

Dette layout lavede jeg for noget tid siden, da Heidi og Didde var på besøg. Det endte med at blive næsten som jeg havde forestillet mig det. Jeg synes det var en sjov idé at sætte pynt på cirklerne, der havde samme farve.

I made this layout a while ago, when Heidi and Didde visited me. I had fun making it, and thought it was a good idea with embellishments in the color of the patterned papers.

oksdfk

Jeg har også brugt et par dage i min læseferie, til at male. Jeg er håbløst bagud på Lifebook kurset, men jeg håber jeg kan bruge en del af sommeren til at indhente det forsømte.

I have spent a few days painting, in between the studying. I’m hopelessly behind on the Lifebook course, but I will try to catch up in my summer vacation.

Jeg malede og før jeg anede det, kom denne søde englepige frem. Jeg fik rigtig brugt de lyserøde farver og masser af glitter.

While I was painting, this lovely angel-girl appeared. I had fun using a lot of pink color and chunky glitter.

Jeg har huse på hjernen i øjeblikket. Sådan er det jo, når man går og kigger på hus, men endnu ikke har fundet det rigtige. Derfor kom dette maleri frem, og det blev forårsfriske farver. Begge malerierne er 20*40cm og er til salg, hvis der er nogen interesserede 😉

I’ve got houses on my mind, right now. I guess that’s what happens, when you are looking for a house to buy, and haven’t found the right one yet. I made this painting with spring fresh colors. Both paintings are 20*40cm, and for sale, if anyone is interested 😉

Indtil næste gang/ ‘till next time

Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Eksamenstid

  1. Zima siger:

    Läcker layout och jättefina tavlor! Det finns mycket fint i din blogg!

Skriv et svar

