Sikke en blogpause…

Pyha, det blev lige til en laaaang pause jeg fik taget fra bloggen her. Det er nu ikke fordi jeg slet ikke har scrappet, men det meste har været til de hemmelige projekter jeg har gang i 🙂

Jeg fik scrappet dette layout, en dag jeg havde besøg af Heidi. Det var så hyggeligt, og jeg elsker bare at have scrap-besøg. Det er rart at få lidt ekstra inspiration og hjælp hvis man går i stå.

Jeg er faktisk så heldig at jeg får besøg igen i morgen, af de dejlige damer Heidi og Didde 🙂

Mine hemmelige projekter kan snart afsløres, men indtil da må i nøjes med et layout ind i mellem mit skolearbejde. Heldigvis er det snart tid til sommerferie, så er der nok mere tid til at være kreativ.

Ha’ det godt, alle sammen 🙂

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Sikke en blogpause…

  1. Sarah siger:

    Rigtig fedt LO. Er så misundelig på scrapbesøg! Det vil jeg også have, jeg går en tur i Bilka i stedet 😛
    Rigtig god weekend.

  2. @lfie siger:

    Rigtig fedt lo – kan rigtig godt lide detaljen med snoren.

  3. super flot LO og ser på SS at du sælger ud ? øv jeg har desværre ingen kroner ;O(( så jeg vil se om du har mere tilbage senere.. hav en dejlig weekend

Skriv et svar

