Torsdags tip

Efter en blog-pause er jeg nu tilbage, og har forrygende travlt med en hel masse spændende ting. Desværre kan jeg ikke dele så meget af det endnu, men jeg kan vise en lille kort video jeg lavede for scrapsisters.

Kig med her

Jeg lover jeg laver en lidt længere post i weekenden, hvor jeg nok skal vise mine sider fra mit Projekt 52.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Torsdags tip

  1. Maria siger:

    Glœder mig til lidt nyt – har selv ikke fået lavet noget i flere uger, så måske det kan få mig i gang også 😉
    God – snart – weekend!

Skriv et svar

