17/1-2012

Hi Everyone.

It’s been a little while since i last updated my blog, but I have been busy with my second exam paper. I handed it in yesterday, and I have the oral exam next thursday, on the 26th. I just hope it goes ok, because I have had a hard time with this subject. Well, enough talk about that, and on to more fun things. I made this layout when Heidi, Didde and I had a christmas celebration. Almost everything on the layout is October afternoon, except the twine, thickers and cardboard border + butterfly.

Det er vist efterhånden lidt tid siden jeg har fået opdateret min blog, men jeg har haft travlt med min anden eksamensopgave. Den blev afleveret i går, og nu venter jeg til d. 26 hvor jeg skal op mundtligt. Jeg håber det går godt, for jeg har haft det svært med det her fag. Nå, nok snak om eksamen, videre til de mere sjove ting. Jeg fik lavet nedenstående layout da Heidi, Didde og jeg havde julefrokost. Næsten alle materialer er October Afternoon, bortset fra twine, thickers og bølgepap-borten og bølgepap-sommerfuglen.

A close-up of the little cluster with a butterfly.

Et nærbillede af mit cluster med sommerfugle på.

I feel a little behind. With both the Photo-challenge, Lifebook Class and Project 52. Everything has been so focused on the exam and I need to get a little crafty creativeness back in my life. I have so many yummy new materials and techniques waiting for me, so for a few days I’ll immerse myself in paint, paper and glue. Do you feel the “crafty need” too?

Jeg føler at jeg er kommet bagud med en hel del ting, foto-udfordringen, Lifebook kurset og mit projekt 52. Jeg har været så fokuseret på min eksamensopgave og nu kan jeg mærke at jeg trænger til at være kreativ igen. Jeg har i den sidste tid fået mange nye lækre ting, så for de næste par dage har jeg ingenting planlagt, så jeg kan fordybe mig i papir, lim og maling. Har du også trangen til at være kreativ i perioder?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 17/1-2012

  1. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Lækkert LO, (med sol og sommer) Fin måde at lave cluster på.
    Ja, jeg er også en der er kreativ i perioder. Jeg var f.eks. meget kreativ i dec. mdr. men har ikke rigtigt lavet noget siden. Det kommer igen, som det plejer, på et tidspunkt. Andre perioder kan jeg være kreativ i mdr.
    KH lonol/Lonnie

  2. Hej, længe siden. Så kan jeg endelig kommentere på din blog igen, jeg har fået en ny PC :D.
    Jeg har modtaget min pakke, tak:)
    Super flot LO du har lavet, jeg er vild med farverne:) Rigtig gode billede.
    God søndag:)

Skriv et svar

