Projekt 52

Well, I have officially started my Project 52. I stole the name from Heidis class, since I couldn’t come up with something as clever 😉

Ja, så fik jeg også taget hul på mit Projekt 52. Jeg har tyv-stjålet titlen fra Heidis kursus, da jeg ikke selv kunne finde på noget bedre 😉

This is the front of my album. What does one do, when one wants a particular album, that doesn’t exist? Well, you take a 12×12″ album and cut it down to size 🙂 I had this idea, that I wanted to use one of the Modern D-ring albums from American Crafts, because it’s sturdy and they make the pockets in 6×12″, with 3 pockets.

Her er forsiden til mit album. Hvad gør man når man gerne vil have et bestemt album, der ikke findes? Jo, man tager et 12×12 album og skærer det til 🙂 Jeg havde en idé om at bruge american crafts albummet, da det er kraftigt og så laver de lommer i 6×12″ formatet, med inddeling i 3 vandrette rum. Mine er købt hos Picturing the world

First off, I’m sorry about the quality of the pictures, but I haven’t been able to photograph this in daylight yet. The colors of the paper is off, but they are lovely in real life. It’s from Echo Parks “style essentials” they have fantastic patterns and lovely colors. They are doublesided so I can make do, with half the amount of papers 😉 I still need a few more, but it’ll have to wait until I can shop again. Eventhough I have put the paper in the pockets, I can still rearrange them if I want to. 

Jeg beklager billedkvaliteten, men jeg nåede ikke at få taget billederne i dagslys, så farverne på papiret herunder er ikke helt korrekte. Det er fra Echo Parks “Style essentials”, der er nogle fede mønstre i skønne farver. De er dobbeltsidede, så jeg kan nøjes med halvt så mange ark, og det er jo skønt. Jeg mangler dog lidt papirer, men de må komme hjem, når jeg skal shoppe næste gang 🙂 Selvom jeg har sat papirerne i lommerne, sidder de ikke mere fast end at jeg kan rykke rundt på dem, hvis jeg ikke lige synes de passer.

Below this is my first week 🙂  I don’t know if all the weeks are going to be similar, but we’ll see. I’m very happy to have begun this project and I have even shared a picture of me, taken on 1/1/12, with morning hair and no makeup on. Maybe I’ll  end the year with a similar picture?

Og herunder ses uge 1 🙂 Jeg ved ikke om alle ugerne vil følge samme opskrift, men nu ser vi. Jeg er glad for at være kommet igang med projektet, og jeg har endda valgt at sætte et foto på af mig selv fra d. 1/1 med morgenhår og uden makeup. Så må vi se om vi skal slutte den sidste uge af med et tilsvarende billede 🙂

The journaling tags are from Paislee Press and I love them. Now I just need more white cardstock, to print out on.

Journaling tags’ne er fra Paislee Press og jeg er super glad for dem. Jeg mangler bare noget mere glat hvidt karton, så jeg kan få printet nogle flere 🙂

Are you doing Project Life or something similar?

Er du også med på P52/ Project Life?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til Projekt 52

  1. Hanneby siger:

    Hvor er det lækkert – er det fotolommer du har dem i Henriette ?.. – Flot papir og flot forside.. 🙂 .- og JA , jeg er med i Projekt 52 🙂 ..

    Knus fra Hanneby

  2. Super flot, det bliver spændende at følge, var lige inde og kikke på paislee press, der er mange gode sager:)
    Jeg kan simpelthen ikke få lov til at kommentere på din blog via min Ipad, det fælt jeg skriver i er helt sort og jeg kan ikke få lov til at foretage mig noget. Har ingen problemer med blogspot:(.
    Så jeg kikke og så må jeg vente med at kommentere til jeg er på pc:)

    Jeg ved godt du har haft travlt med opgave og eksamen, men jeg har ikke modtaget min
    candy, jeg ville lige hører om du havde sendt den:/

    Rigtig god dag
    Jette:)

  3. lisette siger:

    fedt at du er kommet igang og genial ide at tilpasse albumet dine behov. Skøn forside.
    jeg er selv gået igang og laver det også ugevis. Jeg har også indtil

    • lisette siger:

      videre valgt at bruge et album fra American craft( har dog de oginale produkter på vej )
      jeg vil da helt klart kigge forbi her efter inspiration.

  4. Trine siger:

    Glæder mig til at se flere indlæg med dit projekt. Jeg er selv igang med Project Life

Skriv et svar

