Happy New Year

So the new year begins, and already I have many projects lined up.

Så er det nye år startet, og jeg har allerede gang i en masse projekter.

First up, I’d like to say, that I’m now writing my blog in both English and Danish. I have been wanting to do this for a while, and now I’m finally doing it. If there is something you don’t understand, just add a comment or send me an email, and I’ll reply as fast as I can.

Som i nok har lagt mærke til, skriver jeg nu min blog på både dansk og engelsk, noget jeg længe har ønsket at gøre, men har åbenbart ikke fået taget mig sammen før nu.

Currently I’m studying for my first exam tomorrow, luckily only 2 out of about 40 people have not passed the exam, so I’m hopeful that I’ll pass too. On monday my next exam period starts, where we have a week to write a rapport on communication, and then in the end of the month we will have to defend it.

Lige nu sidder jeg og læser det sidste op til min eksamen i morgen, og heldigvis er der kun 2 ud af ca 40 personer der er dumpet, så jeg håber det også går godt for mig i morgen. På mandag starter næste eksamensprojekt, vi skal i den kommende uge skrive en rapport om kommunikation i et selvvalgt emne som har med branding og Aarhus at gøre. Efter det skal vi op og forsvare opgaven, ligesom den opgave jeg skal til eksamen i, i morgen.

I know many people are participating in Project Life, or P365 or what-ever-you-want-to-call-it 🙂 I know for sure, that I would never in a million years be able to take a photo and journal about it every day, for a year! So, therefore I’m doing a Project Life Light, and will be recording every week for this year. I’ll share more about it, when I’ve been through a couple of weeks, so I have something to share 🙂 But, just to try it, I’m trying to follow this list for photos in January, and I’ll probably make a minibook with the photos in when I’m done.

Jeg ved der er mange der deltager i Project Life eller P365 eller måske Heidis Projekt 52. Men jeg ved helt sikkert at jeg aldrig ville komme til at tage et billede og skrive journaling hver dag i et helt år. Derfor har jeg bestemt mig til at lave Project Life Light, over hver uge i 2012. Jeg skal nok vise det herinde, når jeg har noget at dele om et par uger 🙂  Dog prøver jeg i denne måned at være med på fotoudfordringen, bare for at se om jeg kan hænge på i en enkelt måned. Jeg tror billederne fra denne måned skal laves i en lille minibook og jeg ved endda hvilken en det skal være 🙂

Also, the past sunday the ever lovely Tam opened her Lifebook class, and I’m enjoying every minute. I’m halfway with the first assignment, but I won’t complete it, until I have passed my exam tomorrow. It’s so wonderful to be around so many talented artists, I think we’re nearing a 1000 students 🙂 We are a handful of Danish girls, who know each other, so it’s nice to be able to share this journey with good friends 🙂

Så åbnede den altid skønne Tam sit Lifebook kursus, og jeg nyder det. Jeg er halvvejs med den første opgave, men jeg bliver næppe færdig før jeg har bestået min eksamen. Det er fantastisk at der er samlet næsten 1000 mennesker rundt om i verden, der er på det samme kursus, på samme tid… Vildt at tænke på. Vi er en flok piger, som kender hinanden godt, som følges ad på kurset, for det er jo altid dejligt at dele med dem man kender 🙂

I’d better run, I need to get a little more reading done, before my exam tomorrow.

Jeg må hellere løbe, for jeg skal nå at læse en del endnu, før eksamen i morgen.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Happy New Year

  1. Hvad læser du til ?
    Jeg krydser finger for dig i morgen, pøj pøj 🙂

  2. hanneby siger:

    Pøj pøj med i morgen .- 🙂 herfra skal jeg da nok x fingre .. 🙂

Skriv et svar

