Top 10, vindere og godt nytår

Så blev det årets sidste dag, om end jeg blogger meget tidligt på dagen 😉 Jeg kan ikke forstå at 2011 allerede er gået… Der er sket meget, der har været opture og nedture, køreture, cykelture (i fitness-center…) og få gåture. Dagene er smuttet mellem fingrene på mig, men alligevel er det et år der har været begivenhedsrigt. Min farmor og farfar havde diamantbryllup (og er i år kommet til at se rigtig gamle ud :/) min far fyldte 60 og både Sanne og jeg fyldte 30, vi havde 3 års bryllupsdag, vi købte en bil og så startede jeg på studie.

Derudover har jeg ikke fået scrappet ret meget i år, men sådan går det jo op og ned. Jeg har til gengæld fået hul på artjournaling og har endelig turdet male og vise den glæde det giver mig.

Idag viser jeg mine top 10 bedste layouts, men ikke i prioriteret rækkefølge, for det ville være umuligt at vælge ét ud, som det bedste. De er alle blevet lavet med forskellige humør og intentioner, så derfor er de også meget forskellige.

Lavet i sommerhus i Vrist, sammen med Heidi. På billederne er vi lige ankommet og har åbnet en flaske Asti 🙂

Dette layout blev til, da Heidi og jeg var på besøg hos Didde.

Dette layout lavede jeg til Scrapsisters Scrapmester udfordringen. Jeg er blevet super glad for det, og fik for første gang syet med maskine, på mit layout. Det vil ske oftere i det nye år, da jeg jo fik en ny symaskine i julegave.

Igen et bidrag til Scrapmester, billedet og titlen giver vist sig selv?

Igen et sommerhus layout, er glad for at min snoning med tape, twine og filmstrip lykkedes.

Monokromatisk layout, som jeg lavede mens Heidi og jeg holdte cybercrop.

Layoutet blev lavet til Scrapfestivallen her i efteråret, med en A-Z om mig.

Dette layout var en uge undervejs, da jeg jo har fået en virus på balancenerven. De tynde striber i baggrunden fik det til at svimle, så layoutet tog lidt ekstra tid at få lavet færdigt.

Dette layout lavede jeg også da Heidi og jeg holdte cybercrop. Det er alt for sjældent at jeg scrapper i 8.5×11, så det må være et nytårsfortsæt at gøre det oftere.

Sidste layout i denne omgang er et lyserødt tøset layout. Heidi udfordrede mig i sommerhuset til at lave et layout med lyserøde farver, da jeg ikke så tit bruger dem. Jeg fik det lyserøde sat sammen med grå og hvid og jeg er vild med resultatet.

Det var mine bedste layouts for i år, leger du også med?

De to vindere er fundet via random.org og blev:

nr. 21: Mette S, som vinder giveaway nr. 1 med Studio Calico papirblok, blomster og bånd

nr. 13: Jette Munkbøl, som vinder 2 snefnug stempler og en gang filt-snemænd.

Tillykke begge to, vil i sende mig en pb på Scrapsisters, eller en mail på henriette (@) yahoo.dk (uden paranteser og mellemrum) 🙂 og hold øje, det kan være der kommer en giveaway mere, snart…

Ellers er der vist ikke ret meget andet at sige, end have et rigtig godt og sikkert nytår. Vi skal jo som tidligere nævnt op til Heidi/søs og have dejlig mad og hygge med bræt- og kortspil og selvfølgelig Asti.

Tak for 2011

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

12 svar til Top 10, vindere og godt nytår

  1. Super fede LO du har fået lavet – jeg elsker din stil og ser frem til at følge dig til næste år.
    Godt nytår.

  2. Hanneby siger:

    SUper lækre LO´s .. du burde da bruge lyserød noget mere 🙂 ..

    Godt nytår

  3. Malene siger:

    Det var da en dejligt indlæg at læse. Jeg aner en general glæde og optimise. det gjorde mig glad da jeg læste det 🙂 Og ja, fine LO. Jeg kan også rigtig godt li din stil.

  4. shelle86 siger:

    Rigtig fede LO. Og meget stilrene. Stort tillykke til vinderne 🙂 Godt nytår!

  5. Jytte siger:

    Oiii, hvor en lækker top 10 !! Tillykkke til de heldige vindere 🙂
    Rigtig godt nytår!! Vi ses i 2012 🙂

  6. Gitte siger:

    Rigtig flot top 10. Tillykke til vinderne.
    Godt nytår.

  7. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Lækre layout´s du valgt i din top 10.
    Tillykke til vinderne. Godt nytår
    KH lonol/Lonnie

  8. Eva siger:

    Super lækre layouts du har lavet. Håber du kommet godt ind i det nye år 🙂

  9. Flotte LO’s – har pinnet et enkelt.

  10. ifversen siger:

    Skønne skønne layouts!
    Godt at du/ I kom godt ind i 2012 – glæder mig til at hygge med dig i året der kommer.
    Og selv tak for 2011

  11. De er bare så flotte dine layouts – rigtig godt nytår til dig og Sanne 🙂

  12. Rigtig godt nytår, har været “væk” den sidste uge:) men nu er det blevet hverdag igen, så nu skal der blogger og læse blogge;)
    Jeg er supper supper glad over at ha vundet, det er første gang jeg har vundet, jubiiiiii:D
    Tak for din mail:)
    Super flotte LO du har lavet, jeg brugt meget lyserødt, men er blevet vild med andre farver som jeg ikke vidste jeg brød mig om, jeg kan stadigvæk god lide lyserødt:).
    Jeg har en del problemer med at kommentere på din blog, via min IPad har du hørt om det før?.

Skriv et svar

