30.december 2011

Igår fik jeg endelig tid til at komme forbi Gitte for at få byttet et par af tingene i min julegave. Naturligvis faldt jeg over lidt ekstra, så her er mine skønne indkøb 🙂

Lidt senere på dagen fik jeg også besøgt Gittes næsten-nabo som har en masse forskellige ting (som ikke lige er noget jeg skal bruge), men hun havde det skønneste akrylmaling, i de dejligste farver. Jeg måtte have lidt forskelligt med hjem, så jeg kan komme til at male lidt mere 😉

Apropos at male, så er jeg blevet meget inspireret af den online class jeg fik i adventsgave af Heidi. Jeg har lært at “grisse” selvom der gik rigtig mange våd-servietter til, for jeg kan altså stadig ikke li at have nassede fingre…

Jeg gav billedet væk til en af vores rigtig gode veninder Mette, som fyldte år d. 26. december. Hun holder først tøse-fødselsdag i januar, men vi ville lige kigge forbi alligevel, med en lille fødselsdagskurv med lidt godter i og så ovenstående billede.

Jeg har brugt mange forskellige ting på billedet, og det endte med at blive helt som jeg havde forestillet mig det, fra starten.

Så er det årets sidste dag i morgen, jeg forstår ikke helt hvor tiden bliver af. Vi skal heldigvis til nytår hos søde søs/Heidi og jeg ved bare det bliver super hyggeligt. I morgen kommer min top 10 layout liste, og selvfølgelig kårer jeg også vinderen af mine giveaways.

Har du styr på nytårsplanerne?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

11 svar til 30.december 2011

  1. Karina Beck siger:

    Det er altid dejligt med nyt legetøj!
    Rigtig lækkert billed! Det er spændende ting, du laver.

  2. Heidi siger:

    wow wow wow – jeg må da hellere komme i gang med det kursus, hvis man bliver SÅ dygtig. Total lækre indkøb 🙂
    Vi ses i morgen, glæder mig rigtig meget til i kommer. Vi har lige handlet ind og det bliver så lækkert 😉

  3. 10na siger:

    Fantastisk maleri med et fantastisk budskab. Lækre indkøb. Godt nytår til dig og Søs.
    KH 10na

  4. Ann Weiss siger:

    Lækkert indkøb! Og flot billede du har lavet 🙂

  5. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Hvor er det et dejligt billede, du har fået lavet. Budskabet i billedet er rigtig godt.
    Gode ting, du har byttet/købt.
    Godt nytår
    KH lonol/Lonnie

  6. Dorit siger:

    Nøøøj, hvor er du heldig at have fået en supergod scrapbutik til byen… skønt det kan også godt blive et dyrt bekendtskab, er da kun lidt misundelig på den gode måde, hi-hi !
    Godt nytår !

  7. camilla almlund siger:

    Skønt med nye ting – skal altså også forbi Gitte på et tidspunkt – men er lidt langt fra Faabogr til Odder 🙂

  8. Mette siger:

    Jeg er så den heldige modtager af det flotte billede og takker endnu engang. Man kan virkelig se at det er lavet med kærlighed 🙂
    Godt nytår!!

  9. Skønt maleri og jeg glæder mig til at se noget mere af dit “gris” 🙂

  10. Hanneby siger:

    Lækre ting du der har fået dig ,- og super lækkert billede

    Godt nytår til dig og dem du holder af..

    Knus fra Hanneby

  11. Gez siger:

    Beautiful canvas. I love all your scrapbook pages too.

    Enjoy Life Book.

    Gez..x

Skriv et svar

