25. december 2011

Så er juleaften vel overstået og når vores eneste julefrokost i morgen er forbi, så er der ikke mere jul for os. Men vi kan så til gengæld se frem til en fantastisk nytårsaften hos søde søs.

Sikke mange skønne julegaver vi har fået, og der er heldigvis ikke så meget der skal byttes. Jeg var så heldig at vinde Flemming Jensens “vejledning i sælfangst” i pakkeleg, og min kusine var lidt ked af at det var mig der havde fået den, for hun synes ikke det var en særlig god gave. Jeg var derimod rigtig glad, for det er en af Sannes favoritbøger, hun har læst den rigtig mange gange og griner altid meget højlydt hver gang hun læser den. Så den gave kunne ikke have været valgt bedre 🙂

Jeg var så heldig at få et spil til min Playstation 3, som jeg har ønsket mig længe (fra Sanne), vi fik et fælles gavekort til bog og ide af min fætter, bogen “mini shopaholic” + bogstøtter + silketørklæde af min kusine, et hæklet/strikket tørklæde/sjal af min faster, Provocative woman deo af Sannes søster og bror og samme deo og parfume af min far og Ella, sammen med penge som vi kan bruge på hvad vi vil, og også penge fra min farmor og farfar, som ikke orker at skulle finde gaver til os mere.

Af Sannes forældre fik vi et anlæg til vores iPhones, som jeg glæder mig utroligt meget til at få pakket ud. Sanne fik også; tykke vintersokker, gavekort til sports outlet (til nyt tøj eller sko), 3 bøger (af mig), en blodtryksmåler og en kreditkort-holder.

Vi havde egentlig aftalt med min side af familien, at vi børn kun gav til vores forældre og bedsteforældre, så kunne vi jo spare lidt, ved ikke at skulle give gaver til henholdsvis til faster og onkel. Men min faster ringede til mig d. 23. december og ville høre om jeg nogensinde fik fat i en ordentlig symaskine, som jeg har ønsket mig i flere år. Det havde jeg ikke, men min farmors søster havde købt symaskinen på billedet ovenfor og kunne ikke bruge den selv alligevel. Så det endte med at min faster foreslog at vi fik symaskinen nu, og så var det vores fødselsdagsgaver på forskud, for vi skulle jo ikke give gaver i år 🙂 Så jeg er super glad og nu kan Sannes mormors gamle hakkebræt komme på pension 😉

Og her til sidst skal i da lige se Kiwi’s (Sannes arbejdsplads) gave til mig…. Sanne valgte at bruge hendes julegave-beløb på en gave mere til mig. Hun havde været nede ved Gitte og spørge om hun kunne blande lidt forskelligt til mig, og se lige en lækker pakke! Jeg er vild med den store chevron template og det papirstynde træ, og stemplet og og og… Der er et par papirer der skal byttes, for dem har jeg i forvejen, og så har jeg misten i den farve, men så kan jeg jo finde en anden farve 🙂 Så jeg glæder mig til at komme ned og besøge Gitte her mellem jul og nytår.

Har du haft en god juleaften, og har du også fået scrap i gave?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til 25. december 2011

  1. Karina Beck siger:

    Hold da op en masse lækre gaver, du har fået!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Der er mange lækre ting fra Hobbyboden, som jeg også godt kunne bruge! Bl.a den chevron template, mums ; )
    Vi giver ikke hinanden julegaver i min familie, når man fylder 18! Men jeg har da heldigvis købt en masse scrap til mig selv i december ; )
    I må have nogle gode julegaver.

  2. Linda siger:

    Skønne gaver du har fået og scrappe ting:-)
    Det fik jeg også, super skønt:-)

  3. Jytte siger:

    Ih, hvor lækre julegaver … jeg har også fået lidt nede fra Gitte – det er jo “bare dæjli” :o)

    Fortsat god jul 🙂

  4. Gitte siger:

    Sikke mange lækre gaver du har fået. Jeg fik også nogle scrapgaver. 🙂

  5. shelle86 siger:

    Du er da blevet slemt forkælet 🙂 Glædelig bagjul !

  6. Ann Weiss siger:

    Lækre lækre gaver du har fået!
    Jeg har fået lidt scrap i gave af manden min – så dejligt 🙂

  7. Sikke mange dejlige gaver du har fået Henriette 🙂 Og hvor lækkert med en symaskine sådan lige….. Jeg fik nogle dies, så lidt scrap blev det også til. Kan du have en forsat god jul 🙂

  8. Flotte gaver, det er dejligt når der ikke er så meget der skal byttes. Jeg havde faktisk ikke en eneste gave der skulle bytte:).

Skriv et svar

