24. december 2011

God jule-morgen til jer alle.

Så blev det endelig juleaftens-dag, og jeg vågnede med ondt i halsen, så derfor har jeg startet dagen med en kop varm kakao.

Og sådan ser min morgen/formiddag ud… Jeg koger risengrød, for det nåede jeg ikke igår. Vi fik besøg af en god veninde, og brugte tiden på at hygge og spille yatzy med 12 terninger.

Jeg nåede jo ikke at vise alle mine adventsgaver i weekenden, for den stod på jule-scrap-frokost, som var super duper hyggeligt. Jeg nåede ikke ret meget, et enkelt layout blev det til, men så fik jeg til gengæld også meget pædagogisk lært Heidi/søs at flette jule-stjerner 🙂

Første søndag i advent fik jeg en lilla (!) glimmermist og et peace-tegn af Heidi. Jer som kender mig, ved at jeg ikke kan li lilla (eller sagt på en anden måde; jeg hader lilla), men jeg lovede Heidi at jeg nok skulle bruge den til et eller andet. Som sagt, så gjort, jeg malede et billede til Heidi, som kan ses på hendes blog, lige HER. Af Sanne fik jeg filmen “Grusomme mig” og hvor er den bare sød. Jeg elsker tegnefilm og føler mig ikke spor barnlig ved at indrømme det 🙂

Anden søndag i advent fik jeg en lille lækker æske med det skønneste indhold i. Der var de mest fantastiske badges, som jeg næsten ikke nænner at bruge, men jeg lover hermed at bruge dem inden næste jul 🙂 Sannes gave var en tur i biografen og se “The Twilight Saga: Breaking Dawn, part 1”. Jeg har billet-stumperne et sted, men de var ikke lige til at finde, da jeg skulle tage billederne 🙂

Tredie søndag i advent fik jeg endnu en lækker æske af Heidi, med spændende stof-brads og andet god, og et super sødt stempel. Af Sanne fik jeg Alice i Eventyrland på DVD. Jeg har haft rigtig mange Disney film på VHS, men da vi dem spillet over på DVD, var kvaliteten ikke super god, så nu er jeg igang med at ønske mig dem igen 🙂

Fjerde søndag i advent fik jeg det absolut lækreste artjournaling kursus! Det er Christy Tomlinson der har lavet det, og det hedder “She had three hearts” og du kan finde det lige HER. Jeg er bare så glad for det, for det var lige hvad jeg havde brug for, efter en rimelig stresset december måned. 1000 tak for alle gaverne, sødeste søs. Sanne gav mig DVDen Find Nemo. Jeg har snakket om den i noget tid efterhånden, og så fandt hun den endda på tilbud, så det var et hit!

Det var så mine skønne adventsgaver, som jeg er super glad for. For en god ordens skyld, må jeg hellere nævne at jeg fik afleveret opgaven i tide, og nu skal jeg vente til jeg skal op til eksamen d. 5/1-12, for at finde ud af om jeg er bestået eller ej.

Husk nu at det er sidste dag idag hvor du kan tilmelde dig min blogcandy, lige HER.

Jeg håber og ønsker at i alle får en fantastisk god og rolig jul, uden stress og med masser af hygge.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

9 svar til 24. december 2011

  1. Gitte siger:

    Rigtig fine adventsgaver du har fået.
    Glædelig jul.

  2. Jeanne D. siger:

    Glædelig jul, – Håber din aften bliver skøn! Det er vel nok nogen fine adventsgaver du har fået. Jeg selv elsker også disney film, og tror kun jeg mangler 4-5 stk. for at have den komplette samling på dvd. 🙂

  3. Pia / Raziel siger:

    Lækre gaver du har fået 🙂 Jeg ville nu ha været ellevild over en lille mist, for jeg ELSKER lille LOL Glædelig jul og godt nytår til dig 🙂

  4. Birgit siger:

    Skønne gaver du har fået : )

    Rigtig glædelig jul til dig og dine 🙂

    Rigtig god bedring.

  5. camilla almlund siger:

    Skønne skønne gaver.
    Glædelig jul.

  6. Karina Beck siger:

    Det er godt nok nogle lækre gaver, du har fået.
    Rigtig god jul til jer.

  7. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Lækre adventsgaver du har fået, det er dejligt når man kan dem. Måske især den lilla, som du jo fik noget fint lilla ud af, trods alt =D
    Glædelig jul
    KH lonol/Lonnie

  8. Rigtig fine gaver du har fået i adventsgave:)
    Yatsy, det er bare så sjovt, der er ikke rigtig nogle her hjemme der vil spille, det er bare fordi jeg altid vinder, men det vil de ikke indrømme, så jeg spiller på nettet:)
    Håber halsen har fået det bedre:) så kan der julehygges nu du har fået afleveret opgaven:D
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie

  9. Iben siger:

    Skønne gaver du har fået – tegnefilm bliver man vist aldrig for gammel til – her i huset melder jeg mig altid frivilligt til at gå med yngstemanden i biffen eller se en ny dvd herhjemme 🙂

    Glædelig Jul.

Skriv et svar

