18. december 2011

Der skrives opgave for fuld panik… Derfor bliver min blog lidt forsømt i øjeblikket, men så snart jeg har afleveret den, så lover jeg en god lang blogpost med masser af billeder 🙂

Navnet på app’en fra sidste indlæg er: “wordfeud” og det er både til Android og Apple. Man kan spille på mange forskellige sprog, herunder dansk, hvis nu man ikke er en ørn til engelsk.

God søndag til jer alle 🙂

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 18. december 2011

  1. ifversen siger:

    kys kys og tak for sidst!

  2. Karina Beck siger:

    God opgavelyst. Den er jo også vigtigere!

  3. Stakkels dig, hvor når skal du op?
    Tak for navnet på app, har lige spillet et spil, men hende jeg spillede med blev væk, så nu ved jeg faktisk ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men det finder jeg ud af 🙂
    God arbejdslyst

  4. Dorthe/Pips siger:

    Så blev det dagen! Tak for hyggelige bloggerier i December. Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

Skriv et svar

