15. december 2011

Dagen idag gik hurtigere end forventet, og efter jeg kom hjem fra job og spiste aftensmad kørte jeg ned og besøgte Gitte i hendes skønne butik. Ihh hvor er jeg glad for at hun har længe åbent om torsdagen så man kan nå at komme forbi efter arbejde.
20111215-214436.jpg

Se de fine ting jeg fik købt. Jeg shoppede lidt mere, men det er hemmeligt, for det er til pakkespil på lørdag hvor jeg får besøg.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til 15. december 2011

  1. Heidi siger:

    Hmmmm – lækkerligt 😀

  2. Hanneby siger:

    hvor ser det lækkert ud – godt jeg ikke har en scrapbutik lige om hjørnet .. det ville simpelthen ikke gå

  3. skøøøønne ting du har købt, bliver lidt nissemisundelig 😉

  4. Karina Beck siger:

    Lækre sager, du har købt.
    Det er ærgeligt at Gitte er så langt væk fra mig ; )
    God søndag

  5. Jeanne D. siger:

    Åhh det er nogen lækre sager. Især det fine murstens stempel kan jeg se/mærke er et must have for mig 😉 Jeg skal besøge Gitte til Januar, og jeg GLÆDER mig!

Skriv et svar

