14. december 2011

Glædelig snart-jul…

10 dage til jul og jeg kan mærke at jule-stressen er ved at indfinde sig. Mangler heldigvis kun et par gaver, hvor af den ene er fejlagtigt blevet sendt retur (har mailet til afsender at de skal sende igen…), en af gave-modtagerne vil ikke ud med en ønskeseddel og den sidste har et rimeligt specifikt ønske, som lige er til at gå til. Det er nu egentlig meget godt, for jeg har ikke tid til at gå på juleshopping :-/

Dagene går med opgaveskrivning og arbejde, og jeg kan vist godt indrømme at jeg har taget lidt for meget på mig, her i december, men så blev jeg så meget klogere 😉 På lørdag får jeg heldigvis besøg af nogle skønne piger til en scrap-julefrokost og jeg glæder mig helt afsindigt til at koble helt af og scrappe og spise dejlig mad.

Er i klar til jul?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 14. december 2011

  1. Pia / Raziel siger:

    Kan godt forstå du er ved at blive stresset. Der er også bare meget at se til i december i forvejen, og når man så skal skrive opgave…. Jeg tror ikke jeg bliver så klar til jul i år, som jeg gerne ville. Mit knæ driller stadig, og jeg har haft syge børn hjemme 3 uger i træk, så tiden er bare forsvundet.

  2. Dorthe/Pips siger:

    Er overhovedet ikke klar til jul – men det bliver nu nok jul alligevel 😉
    Og mon ikke man når det man SKAL.
    God fornøjelse lørdag – det lyder bestemt hyggeligt.

  3. Karina Beck siger:

    Min jul starter på søndag, hvor jeg skal holde det for min familie og der er meget der skal gøres endnu.
    Juleaften skal vi holde på fyn hos svigerfamilien.
    God arbejdslyst med opgaven.

Skriv et svar

