13. december 2011

Igen en travl dag, med masser af læsen og tid ved computeren, så jeg vælger igen den lette løsning og efterlader jer med en video:

Jeg lover at i weekenden kommer der et lidt længere indlæg, måske søndag, hvor jeg kan vise alle mine adventsgaver?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 13. december 2011

  1. ifversen siger:

    Jeg vil gerne se gaver!

  2. Heidi siger:

    Jeg glæder mig så meget til din gave på søndag 🙂

  3. Ja selvom man prøver at love sig selv at der ikke skal være julestress i år, så går det altid lidt galt alligevel;) Så er der dem som har det hele klar 1 dec, men den katagori kommer jeg nok aldrig i;)
    Rigtig god dag og god arbejdslyst

Skriv et svar

