12. december 2011

Jeg er træt idag og det kniber med kreativiteten, så derfor vil jeg bare efterlade jer med en skøn og sjov julevideo. Så læn dig tilbage, skru godt op for højtalerne og syng med:

Og så er det jo lige værd at nævne at halvdelen af jule-blogge-dagene er gået og jeg kan stolt sige at jeg ikke har misset en dag endnu.

Hvad med dig? Hænger du på endnu?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 12. december 2011

  1. Pia / Raziel siger:

    Fed video 🙂 Elsker den sang. Jeg hænger stadig i med juleblogningen, har dog misset 4 dage… ups 😉

  2. Linda siger:

    HI HI, ja den er jo god:-)
    Ja jeg hænger også ved endnu og bliver:-)
    Jeg syntes det er så hyggeligt og er rundt på alle og smider en kommentar:-)
    God tirsdag

  3. ifversen siger:

    Ja, for søren jeg hænger i. Men det holder hårdt! Det sværeste er næsten at komme rundt på alle bloggene og kigge på alle de dejlige ting der er.

Skriv et svar

