11. december 2011

Ja, det er ikke det mest spændende billede, men jeg har fået taget hul på eksamensopgaven, så derfor er dagens billede af opgaven, en artikel, min blok og min computer.
20111211-201019.jpg
Jeg håber jeg når at blogge lidt tidligere i morgen, så vil jeg tage billeder af mine smukke julestjerner.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 11. december 2011

  1. Dorthe/Pips siger:

    Og jeg vil vædde på at de fleste der kigger herind i dag kigger bag din computer og over til højre *G* Der er jo SCRAPting. Pøj Pøj med eksamen. 🙂

  2. Heidi siger:

    God fornøjelse min ven, håber snart du får tid og lyst til scrap igen 🙂

  3. Held og lykke med eksamensopgaven, håber du kan koncentrerer dig når du har din scrapmartrialer omkring dig, det har det med at overtage andre opgaver, ha ha

Skriv et svar

