10. december 2011

Sikke en dag på job… Som nogen ved, har jeg december-job hos Post Danmark, og er i denne måned på 6 forskellige posthuse i Aarhus området. Idag var jeg på posthuset i Ankersgade, og hold nu op vi havde travlt! Vores kundetal var konstant over 25 og jeg havde en af de dage hvor mange pakker stod forkert og tog rigtig lang tid at finde. Så jeg var godt brugt da jeg kom hjem. Sanne og jeg leger taxa i aften, da min far og Ella er til julefrokost. Heldigvis skal de ikke hentes så sent, så det går nok.

I dag synes jeg at jeg ville vise et layout mere, som har ligget i et par måneder. Igen en udfordring fra Heidis og min sommerhus tur. Jeg fik lavet splats med alcohol ink kobber-mixativ, som giver en fin effekt.

Jeg prøvede at få snoet tape og film-stribe sammen med twine, men da jeg ikke havde den lange klipsemaskine med, måtte det laves helt færdigt, da jeg kom hjem. Dette er et af de layouts jeg er blevet meget tilfreds med. Kender du den følelse, og må jeg se hvilke layouts du er mest tilfreds med?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 10. december 2011

  1. Heidi siger:

    Det er altså også bare det lækreste layout.
    Oi, det lyder hårdt.
    Et af mine yndlingslayouts kan du helt sikkert se i bogen 😉

  2. Karina Beck siger:

    Det er også et rigtig flot layout.! Jeg kan godt lide det clean design.
    Jeg er glad for dette:
    http://karinabeck.blogspot.com/2011/09/all-boy-layout.html

  3. Rigtig flot LO:)
    Pas nu på du ikke får julestress
    Rigtig god 3 søndag i advent

  4. Linda siger:

    Wauh, jeg syntes den ser fantastisk ud
    God søndag aften

Skriv et svar

