7. december 2011

Desværre har jeg haft en rigtig travl møg-dag idag, så jeg vil efterlade jer med dette hyggelige juletog, som vi har haft i mange år efterhånden.

Det har også en fast plads, nemlig oven på vores tv. Så selvom vi ikke bruger det meget, kan det fungere som julepynts-holder 🙂

/Henriette

P.S. husk nu at deltage i min give-away, klik hér og læg en kommentar for at være med.

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til 7. december 2011

  1. Pia / Raziel siger:

    Hvor er det bare sødt. Sådan et ville jeg gerne ha til at stå 🙂 Håber din dag bliver bedre i morgen 🙂

  2. Jean siger:

    Hvor er det bare flot at det helt hvidt….
    Ønsker dig en meget bedre dag imorgen…

  3. Heidi siger:

    Knus og kram
    Perfekt julepynt på julepynteholderen 😉

  4. Hille83 siger:

    Rigtig flot hvidt julepynt. Tror vi har nogen lign. bare i røde farver…

  5. Linda siger:

    Sikke et flot tog:-)

  6. Mette siger:

    Ja det var det tog jeg mente. Mit har også sin faste plads i vindueskarmen, så det bliver altid sat på plads som det første….

  7. ifversen siger:

    Lortedage… Kender det! Glæder mig til vi snart ses – så må vi lige lave en 10 minutters brokkeklub og så scrappe videre.
    Der er ihvertfald knus herfra.
    Fint tog

Skriv et svar

