6. december 2011

Idag vil jeg vise lidt mere julepynt, men efter jeg har været rundt og tage billeder af vores pynt, må jeg tilstå at det står sørgeligt til herhjemme… Julepynten er i forfald, og vi har faktisk ikke særligt meget. Måske er det fordi jeg plejer at lave dekorationer og de i sig selv pynter? Nå, men her kommer dagens billeder, nemlig vores engle:

Som det kan ses, er disse engle blevet ret slidte, måske man kan prøve at redde dem? Kjolerne kan vel males om, hvis det skulle være? Alligevel kan jeg ikke nænne at skille mig af med dem, jeg har haft dem længe og kan ikke huske hvor de er kommet fra.

De fem små engle herover er jeg også ret glad for. Jeg kan godt li at de er lidt frække og ikke decideret julede.

Har du favorit julepynt?

/Henriette

P.S. Jeg er ikke den eneste der er blevet rørt af videoen fra igår: tv2.dk

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 6. december 2011

  1. Heidi siger:

    Jeg blev bestemt også rørt, og Peter fik da en lille klump i halsen. Englene er bare så nuttede. Dem kan du sagtens fikse. Og de nederste hi hi, SÅ sjove.
    Yndlingsjulepynt må være de gamle gamle julemænd jeg har her på scrapværelset og ellers mit nyindkøbte hjerte.

  2. Mette siger:

    Jamen altså mit yndlingspynt må være det fine tog (som du også selv har) og så alle mine trip trap nisser. Elsker dem fordi de er så charmerende og så er de ikke skrig-røde i farverne som så meget julepynt er…
    Du må igang med at ønske dig julepynt…

Skriv et svar

