5. december 2011

Idag har jeg ikke lyst til at dele noget julet eller sjovt. Jeg vil gerne vise en video fra youtube, som handler om bullying/mobning. Hvis du ikke har lyst til at se videoen eller læse om det, så skal du være velkommen til bare at springe til det layout jeg har valgt at vise idag.

Jeg kom forbi denne youtube video igår, og efter jeg havde set den, føler jeg at jeg må dele den, for at så mange mennesker som muligt kan se den. Jeg må indrømme at jeg kneb et par tårer og for at være helt ærlig, så ramte den mig dybt indeni. Det burde ikke være tilladt at mobbe nogen så grusomt, jeg håber at den unge gut fortsætter med at være stærk. Han udviser et stort mod, ved at poste denne video, og håber at folk tænker lidt mere over hvor onde børn og unge, ja selv voksne, kan være. Hvis videoen rører noget i dig, så giv dem du kender et ekstra kram.

http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg&feature=youtu.be

Hvis du har mod på at se videoen igen, så prøv at lytte til teksten i sangen der bliver brugt. Mere sigende track kunne man ikke vælge til det budskab han kommer med.

——————————————————————————————————–

Layoutet ovenfor blev lavet da Heidi og jeg var i sommerhus. Det var en svær nød at knække, lavet efter en udfordring, som skulle vendes et par gange før jeg var tilfreds med resultatet.

Titlen “cherish your life!” er vist meget sigende idag.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til 5. december 2011

  1. ifversen siger:

    Smukt smukt LO – den lifter jeg altså lige en dag 🙂
    Har ikke lige mod på videoen i dag – der er ikke lige det nødvendige overskud til at knibe en tåre 😉

  2. Elsebeth Rafn siger:

    Ja, mobning er noget frygtelig noget – jeg har arbejdet med det/imod det i masser af år gennem mit job som pædagog.
    Smukt LO du har lavet.

  3. Linda siger:

    Uff en video…. så frygteligt.
    Et skønt Lo du har lavet
    Ha en dejlig mandag aften

  4. Gitte siger:

    Jeg har ikke lige mod på at se den video. Jeg har oplevet at min søn blev mobbet, og det er frygtligt når det sker.
    Rigtig flot Lo du har lavet.

  5. Meget gribende video, håber sandelig at dem der mobber reflektere over den
    Jeg har selv arbejde med dem der ikke kunne klare presset og prøvede at tage “billetten”
    Samtidig er vors system fyldt af huller, så kun nogle får hjælp, sørgeligt 😦

    Flot LO 🙂

Skriv et svar

