4. december 2011

Ja, jeg nåede det jo lige på et hængende hår igår. Både Sanne og jeg var på arbejde igår, og om aftenen havde vi besøg af en god veninde, så der var ikke meget tid til at blogge i.

Jeg blev spurgt om billedet fra igår; Ja, hjerterne er lavet af karton. Jeg fik den for mange år siden af en stamkunde, dengang jeg stod i butik. Det var en ældre herre der lavede dem, og solgte dem på julemarkeder, men jeg fik en forærende 🙂

Billedet jeg har valgt at vise idag, er af årets nissepar 2010 fra trip-trap. Da Sanne sidste år i December blev butikschef, fik hun nisserne af sin mor. De er meget søde og så er det jo ingen hemmelighed at jeg er pjattet med kunstskøjteløb, så det kunne ikke passe bedre.

Idag har jeg fået en skøn adventsgave af Heidi, og jeg har været i biografen med Sanne og se “Twilight Saga: Breaking Dawn, part 1”! Det var bare en super god film og jeg kan næsten ikke vente med at se den næste.

Hvordan har din 2. søndag i advent været? Får du gaver, giver du gaver eller er det bare hygge?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 4. december 2011

  1. Heidi siger:

    Oi, misundelig. Jeg glæder mig så meget til at se filmen. Jeg har også fået den skønneste adventgave 😉

  2. Flotte Trip trap nisserpar 2010.

    Vi er først lige begyndt at samle dem, min mand og jeg:)
    Vi var til Late Night i fredags, jeg fik Trip trap nissepar 2007 og 2008 for for 230,-kr for begge par,
    skøøønt 🙂
    God mandag

  3. Maja siger:

    Elsker også Trip Trap nisser :-). Kunstskøjteløb er en af de få sportsgrene jeg faktisk gider at se, så er lidt enig med dig ;-). Vores 2. søndag i advent, var en “helt almindelig” søndag med hygge;-). Ingen gaver, selvom jeg gerne ville give lidt til niecerne…

Skriv et svar

