2. december 2011

Så blev det det d. 2. december og idag vil jeg vise jer mit julepynt, eller rettere, kasserne med julepynt. Selve pynten får i af se i løbet af måneden, samtidig med at jeg nok skal vise jer nogle flere layouts. Og tak for alle de dejlige kommentarer i indlægget fra d.1. december. Husk at du stadig kan nå at være med, sidste frist er d. 24/12-2011

Ville i tro  mig, hvis jeg sagde at jeg kun havde disse to kasser med julepynt? Nå ikke…

Ok, jeg har faktisk 5 kasser med julepynt i! Det skal dog så siges at én af dem kun har materialer til juledekorationer i, én af dem har juletræs-pynt, nissehuer og andre ting, som sjældent kommer frem, da vi ikke har haft juletræ i omkring 10 år…  Måske engang når vi får vores eget sted, skal vi også have et juletræ?

Har du juletræ?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til 2. december 2011

  1. Heidi siger:

    Det er mig – fra den rigtige konto 🙂
    5 kasser, er du vimmer mand, den kan jeg ikke slå 😉

    Ses i morgen et hurtigt smut.

    Knuser

  2. Karina Beck siger:

    Søde kasser, de to første.
    Jeg er en rigtig julenisse og har nok 3 flyttekasser. Men jeg har ikke rigtig behov for at alt kommer frem i år, kan jeg mærke. I år skal vi nemlig ikke have juletræ, da vi ikke er hjemme.

  3. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Ja jeg er en kæmpe julefreak. Jeg har 7 flyttekasser plus et rum i vores seng fyldt op med julepynt. Sidste år havde vi desværre besøg af en mus, der åd af alle mine julemus (kannibal) så der mistede jeg en sort sæk fyldt op. God weekend
    KH lonol/Lonnie

  4. Annette siger:

    Jamen dog – hvordan kan du nøjes ?……hihi.
    Jeg har 5 store kasser (a la flyttekasser) med ting der kun kan opbevares herinde i huset. Og så er der flere kasser og sorte sække på loftet. Udelukkende med ting der kan tåle temperaturen deroppe. Året rundt. Og det er fordi jeg har ryddet op i dem sidste år, at det fylder så lidt. Jeg har en grim fornemmelse af, at de skal/bør sorteres endnu engang.
    Julepynt har det med at vokse. Der kommer jo desværre så mange smarte nye ting i butikkerne.

  5. Linda siger:

    Uh ja, de kasser er altid spændende at få frem, jeg elsker mine nisser.
    God lørdag

  6. Pia / Raziel siger:

    Smukke æsker 🙂 Glæder mig til at se hvad der er i dem. Ja vi har altid juletræ, ville ikke undvære det. Men vi har jo også børn, så det hører sig ligesom til.

  7. Pips siger:

    Nøøøøh – jeg har ikke juletræ – for vi holder aldrig jul herhjemme.
    Sikke nogle fine kasser du har til dit julepynt. Mit ligger bare i en gammel kiste (inde under en masse scrapting *G*)

Skriv et svar

