1. December 2011

Ja, så blev det sørme december. Er jeg mon den eneste der synes det år her er gået meget stærkt? Synes lige jeg har haft fødselsdag, men det er jo over et halvt år siden nu… Anyway, jeg vil for første gang prøve at være med på at blogge hver dag frem til jul. Det er måske at tage munden for fuld, men jeg prøver, og skulle jeg misse en dag eller to, så går det nok også 🙂

Heidi har designet denne skønne blog-dims og da jeg desværre ikke kan få den lagt ud i siden på min blog, må den indtil videre stå her i indlægget.

Jeg flyttede fra min gamle blog fordi jeg var en af dem der havde rigtig mange problemer med Blogger, jeg kunne ikke engang få lov til at sætte billeder ind i mine indlæg, og så fratager det en lysten til at blogge, når man skal “kæmpe” med teknikken. Jeg er ikke 100% hjemmevant her på wordpress endnu, men mon ikke det kommer hen ad vejen? Derfor vil jeg også gerne lave en give-away, sådan for at sige velkommen hertil. Faktisk er det to give-aways, for jeg kunne ikke bestemme mig til hvad jeg skulle give væk.

Den første er en 6×6 paperpad fra Studio Calico, med 36 ark papir i, en pakke American Crafts bånd og en pakke grønne Prima e-line blomster.

Den anden er lidt mere vinterlig; en pakke snemænd og to snefnug-stempler fra Inkadinkado. (beklager den dårlige billedkvalitet)

Det eneste I, kære læsere, skal gøre for at være med er; skriv en kommentar til dette indlæg og hvis i har lyst må i gerne skrive hvad i kunne tænke jer at se mere af, her på min blog. Der er ingen krav om at blive fast læser, lave et indlæg på jeres blog, eller lægge billedet i sidebaren på jeres blog, bare skriv en kommentar og så deltager I i lodtrækningen.

Sidste frist for at gætte med er d. 24/12-2011 og vinderne bliver trukket d. 31/12-2011

Blogger I også hver dag?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

21 svar til 1. December 2011

  1. Karina Beck siger:

    Skønt, at du også blogger hver dag!
    Mere af? Jeg vil bare gerne se dine layouts, så er jeg glad! ; )
    Ja, jeg blogger også hver dag i december…

  2. Glædelig 1. dec. og rigtig fin candy – de der stempler og woolies er bare fine. Og som Karina vil jeg bare gerne se dine flotte LO.

  3. numphatelier siger:

    Se det er da en give away, der vil noget. Jeg skal nok gøre noget god reklame for dig min ven.
    Mere på din blog —> mere DIG og dine lækre kreativiteter. Det er det eneste jeg ønsker mig.
    Knuser og kram

  4. lonol/Lonnie Olsen siger:

    Har lovet at kigge på blogge i december, så det gælder også dig =D
    Jeg har nu i omkring 1 år, fulgt dig på din gamle blog, så jeg er fulgt med til denne blog.
    Glædelig december
    KH lonol/Lonnie

  5. Sofie siger:

    Hej Henriette!
    … jeg havde selv samme problem som dig med at få sat “Rudolf” ud som widget. Heidi har dog hjulpet mig i forum med “blogkursus”>”wordpress” på scrapsisters. Se de 3 seneste indlæg!
    Det er det med Imgur og tekst-widget.

    Velkommen som december-blogger og ny med wordpress :O)

  6. Dejligt at du også er med : ) som Karina siger dine lækre layouts : )
    Glædelig 1 dec

  7. Pips siger:

    Jeg er en af dem der forsøger at blogge hver dag frem mod jul. Og jeg kan se at listen er blevet en del længere i løbet af dagen – så nu må jeg rundt og besøge en masse blogge. Det er vist første gang jeg er her hos dig.

  8. Jytte siger:

    Ih, hvor en skøn giveaway .. den vil jeg super gerne vinde .. 🙂

    Jeg vil følge med i alle de december blogindlæg, jeg får tid til 🙂

    Rigtig god 1. december – og 1000 tak for chancen for at vinde 🙂

    • 10na siger:

      lækker lækker give-away. Jeg var en overgang også træt af blogger, men heldigvis løste problemet sig. Jeg vil ikke 100 % love at jeg er stabil blogger ind til jul. Men det er jo SÅ hyggeligt, men kan også blive en stress faktor. Din nye blog ser rigtigt fin ud. Jeg har også en give-away på min blog. KH 10na

  9. Jeanne D. siger:

    Jeg ved ærlig talt ikke om jeg er medlem herinde… Jeg har forsøgt at blive det tidligere, men om det lykkedes eller ej…? Ja, jeg synes også wordpress er lidt spøjst at komme i gang med. Jeg droppede som du blogger og fik mig en wordpress i stedet, men det var så bøvlet at jeg vendte tilbage til den gamle :S Gad vide hvor mange læsere der røg af i det sving ? 😉 Jeg satser på at blogge hver dag og har også taget blogdimsen… Nu må vi se hvordan det går med det 🙂

  10. Linda siger:

    Lækker giweaway du har lagt på:-)
    Ja jeg er også en af dem som prøver at komme med et blog bidrag hver dag i december…men det kan jo svipse;-)
    Du laver nogle skønne Loér så dem vil jeg da gerne se flere af
    God fredag

  11. Så skønne snemænd dem er jeg da godt nok forelsket i.. Jeg er til så mange ting så jeg glæder mig bare over at kunne sidde med min kop kaffe, en julesmåkage eller et stykke konfekt og nyde min pause med skønne billeder og læsning på din og andres blogge:-)
    Anja

  12. Rigtig god december og Tillykke med din wordpress. Jeg kæmper også med blogger, men tror jeg med hjælp fra Jean har nogen lunde styr på det:)
    Jeg kan bare stadigvæk ikke finde ud af at sætte blinki ind, men prøver at få hjælp så jeg kan sætte din give away ind.
    Vil meget gerne deltage:)
    Prøver lige at finde ud af hvordan jeg bliver følger her :/
    Pøj pøj med det 🙂

  13. Gitte siger:

    Wow sikke en flot Give-away.
    Jeg er også en af dem som gerne ser på dine flotte layouts.
    Jeg prøver også at blogge hver dag i decenber.
    God fredag.

  14. lisette siger:

    Tillykke med din nye blog og det er da nogle dejlige give away

  15. ifversen siger:

    Søde dig! Jeg vil bare gerne se scrap i alle varianter og følge dig og dit liv her – med eller uden overboer 🙂
    Jeg glæder mig til at følge dig her i december.
    Knus D

  16. Jean siger:

    Dejligt det går bedre med denne blog 🙂

    Rigtig lækre pakker begge to..
    Ville være lykkelig over at vinde
    en af dem, lige meget hvilken, der er
    jo skønne ting i dem begge..
    Især blomsterne er flotte..

  17. Så fik jeg lagt billede og link af din giveaways på min blog 🙂

  18. Heidi siger:

    tillykke med din nye blog, så fin 🙂
    Håber det kommer til at gå bedre med denne.
    Ha’ en skøn weekend 🙂

  19. Hille83 siger:

    Rigtig flot giveaways… Kunne jeg godt lige bruge… Linker til dig på min blog. 😀

  20. Mette S siger:

    Uhh, nogle lækre ting, som man kan vinde.. Især pakke nr. 1 er jeg vild med..

    Jamen, jeg er fuldt ud tilfreds med din blog, så der er ikke tips til forbedringer herfra.. 🙂

    / MetteS

Skriv et svar

