Grå og hvid

Grå og hvid er helt klart to af mine favorit-farver lige nu.

Jeg fik lavet dette layout mens Heidi og jeg styrede slagets gang, til cybercroppet. Jeg ved ikke hvorfor det lige blev de to farver, men jeg synes baggrundspapiret var lækkert og da Heidi så havde taget et instax foto af mig, med min grå trøje og tørklæde, fik jeg ideen til layoutet.

Papirene, hjertet, den lille label og nøglen er alt sammen fra Amy Tangerines serie for American crafts. Twine fra the twinery, brad fra Crate paper, små grå bogstaver fra Sassafras og swirly-ord fra KI memories.

Er du kommet i julehumør? Jeg må tilstå at jeg overhovedet ikke er startet på at jule endnu. Jeg regner dog med at kassen med julepynt kommer frem i løbet af ugen, så vi kan nå at nyde det lidt.

Og så husk at kigge forbi på torsdag… Der holder jeg min nye blogs første giveaway 🙂

Ses vi?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Grå og hvid

  1. Karina Beck siger:

    Wauw, Henriette hvor er det flot! Jeg er vild med den stramme opsætning og enkeltheden.

    Jeg har lavet julekort siden oktober. Vi har øvet krybbespil og julesange de sidste 14 dage på arbejdet ( SFO ) og i morgen skal vi holde julefest for 250. Så jo, julehumøret er fundet frem til mig ; )

  2. Heidi siger:

    Iiiih, giveaway – yey 🙂
    Og jeg har jo set det blive til. Perfekt! Jeg er vild med farverne og billedet. Detaljen med nøglen er så cool.

  3. ifversen siger:

    Sådan et lækkert layout og hvor fungerer farverne altså bare godt 🙂
    Jeg har fundet kassen med julepynt frem, men brugte sammenlagt fem minutter på jule-oppyntningen… Så det kan vist overses 🙂

  4. Ann Weiss siger:

    Rigtig smukt LO. Dejlig simpelt!

Skriv et svar

