Kom og vær med

I morgen er Heidi/Angely og jeg værtinder for et fantastisk forrygende cybercrop. Hvis du er klar på udfordringer, sjov og hygge, så kom og vær med. Se meget mere HER

Temaet for dette cybercrop er “Kim Larsen”, derfor ser dagens program måske også lidt kryptisk ud… Derfor har jeg også valgt at vise dette layout, som jeg lavede for flere år siden til en convention i Gislev (før den flyttede til Middelfart). Billederne er af min far og jeg, og det er temmelig sikkert Kim Larsen jeg sidder og lytter til.

Er du frisk på udfordringer og hygge? Så kig ind og vær med, deadline er først mandag aften.

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Kom og vær med

  1. dortesjs siger:

    jeg er helt sikkert med. og sikken dog et skønt layout

Skriv et svar

