Yummy twine

Se lige alt det lækre twine jeg har købt hos the Twinery Jeg kunne simpelthen ikke vælge mellem alle de skønne farver, så jeg valgte at købe lidt af alle farverne. Jeg er gået lidt i stå med scrapfestivallen, så det er jo bare dejligt med lidt indkøb, så man kan blive inspireret på ny.

Til midnat udkommer Scrapsisters magasinet igen, sidder du oppe til udgivelsen?

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

9 svar til Yummy twine

  1. Sarah siger:

    Uh hvor lækkert. Der er godt nok nogle lækre farver imellem.

  2. Heidi siger:

    Uh yummy yummy 😀

  3. NØJ….. hvor lækkert, sådan en pakke vil jeg også have ind ad døren : ) kan godt forstå at du ikke kunne vælge MUMS…
    Glæder mig til at se en masse Bakers Twine, på dine ting under scrapfestivalen : )

  4. shelle86 siger:

    Feeede farver!! Gid det var mig 😉 – Kan du høre den grønne undertone? 🙂
    Jeg skal helt sikkert sidde oppe… Det er blevet tradition for mig næsten.. hehe

  5. wow, hvor et lækkert indkøb 🙂
    Bliver dejligt at bruge løs af de smukke farver, ikke?

    Sidder ikke oppe til midnat, for jeg skal på job i morgen igen, men skal nok finde tid i løbet af dagen til lige at kikke lidt i det nye magasin 🙂

  6. Dortesjs siger:

    awww lækkert..ja jeg ville heller ikke kunne vælge…

  7. Hanneby siger:

    ja jeg er da heller ikke på vej til køjs, jeg skal da SELVFØLGELIG se magasinet til midnat .. 🙂 ..

    Fede twines du der har fået dig …

    MUMS

    Knus fra Hanneby

  8. Charlie siger:

    SAVLE… de ser så fine ud – jeg ville heller ikke kunne begrænse mig.

  9. Jette Worm siger:

    De var godt lækker.
    Ja, jeg er også oppe. Har fået en nattevagt. Så glæde mig til at læse 🙂

Skriv et svar

