Scrapfestival igen

Så er jeg tilbage med endnu et layout til scrapfestivallen. Jeg fik denne gang samlet mig hele 23 points. Jeg synes det er sjovt at prøve at stykke de forskellige udfordringer sammen, og ende med et layout, som jeg bliver glad for i stedet for at kun gå efter pointene og ikke blive tilfreds.

Der er heldigvis ingen krav om at du skal prøve at samle så mange points, bare du har løst en opgave deltager du i lodtrækningen om fede præmier.

Vil du være med? Så skynd dig herover og se de sjove, skønne og lidt svære opgaver.

Bliver du udfordret mest af skitser eller andre slags udfordringer?

/Henriette

 

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Scrapfestival igen

  1. Heidi siger:

    Årh hvad, det er total lækkert og super cool!

Skriv et svar

