Scrapbooking kærlighedskampagne

Kære venner,

Jeg har stor respekt for alle scrappere. Det er meget forskelligt, hvilken tilgang hver især har til begrebet scrapbooking. Som jeg altid har sagt ”Hver scrapper med sit næb” med det mener jeg også at der ikke er en rigtig eller forkert måde at scrappe på.

Jeg har efterhånden været i denne branche på godt og ondt i mange år og set meget. Jeg har været igennem alverdens stilarter, prøvet det meste, afprøvet næsten alt og jeg er ved at finde mig til rette i at jeg bruger scrapbooking som en kreativ proces og kunstnerisk udtryk, ligeså meget som det er en bevaring af minder og fortælling af historier. Jeg har det ikke godt med at ”skal” scrappe eller skynde mig igennem processen. Jeg udvikler mig også igennem scrapbooking. Jeg hviler i mig selv og i min måde at scrappe på.

Jeg gentager mig selv, jeg har respekt for alles måder at scrappe på og siger ikke at min er den rigtige – det er min måde at scrappe på. Jeg er blevet kaldt scrap-snob og det er jeg stolt af, for i det ligger der en masse udvikling, lyst til at lære nyt, prøve nyt, ikke stå stille ret længe og masser af nydelse. Jeg elsker at scrappe. Jeg elsker at shoppe og jeg nyder at der opfindes og designes nye skønne ting, pynt og papir – det skammer jeg mig ikke over. Der findes intet scrappoliti.

Dette er en opfordring til fred mellem scrappere på tværs af stilarter og tilgange.

Derfor har jeg lavet dette lille banner. Vil du være med på bølgen, og kan du kende dig selv i det jeg har skrevet, så skal du være velkommen til at kopiere mit banner og sætte det i siden på din blog, link det evt. til denne tekst, til Scrapsisters eller bare vis det. Det er også en opfordring til at skrive om din tilgang til scrapbooking.

Del også banneret på Pinterest – pin eller repin det.

Skal vi ikke scrappe sammen, sprede det glade budskab, lære af hinanden i stedet for at kritisere.

Happy scrapping

Heidi og Henriette
Scrapsisters.dk

*** In English ***
I have great respect for all scrapbookers. Everyone has a different approach to Scrapbooking. As I’ve always said “Every Scrapbooker does their own thing”, and by that I mean, that there is no right or wrong way to scrapbook.

As I’ve been in this business many years, I’ve seen the good and bad sides of sides of it. I’ve been through countless styles, tried most things, and experienced a lot. I’m realizing that I’m using Scrapbooking as a creative process and an artistic outlet, as a way to preserve my memories and to tell my stories. It doesn’t feel right, if I have to hurry through the process, and the term “I must scrap this or that” doesn’t sit right with me. I’m also evolving through scrapbooking. I’m comfortable with where I am creatively, and in the way I scrapbook.

To repeat myself, I respect every ones right to scrapbook just the way they want, I don’t claim that my way is the right way; it’s simply my way to do it.
I’ve been called a Scrapbooking-Snob, and I’m proud of it, because it signals that I’m trying new things, learning to create with new materials, enjoying the journey and not standing still. I love to scrapbook, I love to shop and I adore all the new papers, embellishments and other stuff- And I’m not ashamed of it. There is no Scrapbooking-Police.

That’s why I’ve created this banner. Do you want to join the movement, and do you recognize yourself in what I’ve written? Be my guest and copy this banner and put it in the sidebar of your blog, link it to this message, to Scrapsisters.dk or just show it. It’s also an encouragement to write about your approach to Scrapbooking.

Let’s scrap together, spread the happy message and learn from each other instead of criticizing.

Please pin og repin this.

Happy scrapping

Heidi & Henriette
Scrapsisters.dk

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Scrapbooking kærlighedskampagne

  1. Og der er ingen bagtanker med dette. Vi vil bare gerne sprede det søde budskab 🙂

Skriv et svar

