Andre kreativiteter

Her er lidt af de forskellige andre krea ting jeg laver.

Jeg faldt for et års tid siden, over et link til Tam’s ning netværk, hvor hun havde et gratis kursus (som stadig er tilgængeligt, hvis du skulle have lyst til at se på det, det hedder art, heart and healing. Find det ved at trykke på willowing knappen i højre side)

Jeg faldt pladask for hendes fantastiske måde at undervise på og  hendes tilgang til livet. Jeg blev også fanget af de søde whimsy piger og dyr hun tegnede, så jeg købte straks adgang til nogle af hendes kurser. Jeg har øvet mig, og doodlet og tegnet og malet og endelig synes jeg at jeg er klar til at dele mine malerier med verden 🙂

Laver du også andre krea ting eller scrapper du kun?

Hvis du har lyst til at komme på et super fedt kursus, som varer hele 2012, så kan du for ca 500kr komme på Tams “Lifebook” kursus. Der er 14 forskellige kunstnere (udover Tam) som hver laver en lektion hver måned, så du vil få mindst 2 art- lektioner hver måned. Jeg har meldt mig til, for jeg tror det bliver super fedt, og man ender med at lave en hel bog ud af ens kunstværker.

Det er også værd at nævne, at det ikke er alle lærerne der laver whimsy art, men at der også er en der laver de smukkeste farverige mandalas, og så er det bare generelt nogle super spændende kunstnere hun har fået med.

Fælles for dem alle er, at det er mixed media, altså det er ikke kun akrylmaling eller akvarelfarver, men blandet med collage, modeling paste og andre spændende materialer.

Giv endelig lyd, hvis du har lyst til at være med, for det kunne være super, hvis vi var flere danskere på det samme kursus.

Hav en skøn aften (hvad der så er tilbage af den 🙂  )

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Andre kreativiteter

  1. Du er så dygtig 🙂 Total forbillede 😉

  2. Karina Beck siger:

    Wauw, hvor er du dygtig!

Skriv et svar

