Velkommen til mit nye sted

Hej folkens.

Jeg håber i vil følge med over til mit nye sted. Jeg har haft mange problemer med Blogger siden i foråret, og derfor har jeg nu valgt at give min blog et nyt sted at bo 🙂

Der er sket utrolig mange ting siden jeg postede sidst, blandt andet har vi jo købt bil og så er jeg startet på studie. Det giver ikke ret meget fritid at studere, men jeg vil bestræbe mig på at blogge lidt mere, end jeg gjorde før.

Jeg har været kreativ mens jeg har været borte fra bloggen, der er dog meget jeg ikke kan vise endnu, for jeg er jo en af designerne til Creative Publishings første e-bog, der kommer snart. Jeg har også kastet mig over artjournaling og generelt at male og tegne, og jeg lover at vise noget af det her på min nye blog. Her kommer det nemlig ikke kun til at handle om Scrapbooking, men også om maling, gesso og meget mere.

Heidi har slået teltet op, og har inviteret os alle til Scrap-festival, hvor det bugner af fantastiske opgaver, så du helt sikkert bliver inspireret. Læs meget mere her

Dette layout er jeg lige blevet færdig med, og jeg regner med og håber på at kunne nå et mere i aften, inden hverdagen rammer, med lektier til i morgen.

Hold øjnene åbne, for jeg laver snart en giveaway her på min nye blog.

Velkommen til,

/Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til Velkommen til mit nye sted

  1. Tillykke med din nye side Henriette, og dejligt at det går godt med kreativiten og dit nye studie. Jeg vil straks tilføje dig min læser så jeg kan følge med 🙂

  2. Jytte siger:

    Tillykke med den nye blog. Lyder til at du har mange skønne ting “i ærmet” og det vil jeg glæde mig til at følge med i :o)

    Fortsat god søndag
    Jytte

  3. Naja siger:

    jeg skal nok kigge forbi tit og se hvad du går og laver 😀 tillykke med den nye side
    Hilsen naja

  4. Hvor dejligt at du er flyttet og har blogget 😀 Jeg glæder mig til at følge med og få lov til at designe til dig.
    Kys og kram

  5. Karina Beck siger:

    Tillykke med din nye blog. Lækkert layout!

  6. Lækker Lo, og stort tillykke med din nye blog : )

  7. Helle Sahl siger:

    Tillykke med din nye blog. Håber du får det nemmere her.
    Layoutet er jeg helt vild med og har nogle sager liggende med det papir. Tror da nok lige jeg bliver kraftigt inspireret af dit 😉

Skriv et svar

