Weekend-hygge

Ja, weekenden startede jo skønt, havde besøg igår af to gode venner, til spisning og bræt-spil. I aften skal vi ud til min far og spise, og i morgen står den på scrap-fødselsdag hos Else Det bliver bare en skøn weekend.
(layout #18 i 2010)
Og så skal jeg forresten da lige huske at skrive at jeg fik et 10-tal i min latin test, så jeg er super glad. Bare det går lige så godt til eksamen til sommer.
Jeg håber i får en god weekend, uden alt for meget vulkan-aske ;o)
Knus
Henriette
Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Weekend-hygge

  1. Lina siger:

    TILLYKKE med 10-tallet 🙂 Og super lækkert layout!

  2. lam siger:

    STORT TILLYKKE med latintesten og sikken et flot layout. Er vild med opsætningen og farvemixet

  3. Cecille siger:

    Tillykke med 10-tallet. Superflot :-)Også et flot LO – kan godt lide farverne og de forskellig former i papiret, som du har sat sammen. Det er rigtig fint.

  4. Netti siger:

    Wow tillykke med dit 10 tal..det er da hamrende flot!!!Super super flot layout du har lavet. Fedt med overskrifen i forskellige thickers.

Skriv et svar

