Første billeder…

Så kom de første billeder på… Sidder og venter på at Sanne kommer tilbage, hun er med hendes mor ude og aflevere service til Jysk Diner som leverede maden. Første billede er taget på Sannes forældres terrasse lige inden vi skal køre til rådhuset. Ser man måske lidt anspændt ud??
Så er vi netop blevet gift og kommer ud af rådhuset, vi når lige at stå og smile i 2 sekunder, inden det regner med ris…

Der var pænt mange ris, så jeg putter mig ind til Sanne, så de ikke rammer mig så meget… Snedigt nok. Men alligevel havde vi ris over det hele da vi meget sent kom hjem, men mere om det senere… Nu skal vi lige en tur op i byen og sætte penge i banken og bytte et par ting! Skal nok tage det hele fra starten når jeg får tid senere idag…

Knus fra de nygifte!

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

14 svar til Første billeder…

  1. Betina Olesen siger:

    Nøjjjj hvor er i søde….. endnu engang tillykke…. hmmm troede faktisk at i var rejst….He he… ja en smule anspændt måske, men hvor er i pæne, og som i matcher…. Knuz fra Betina

  2. marianne siger:

    1000 gange tillykke ;o) Hvor ser I bare søde ud – og sikke nogle fede farver bryllupstøj ;o) Håber I havde en fantastisk dag….

  3. Kirsten siger:

    Kæmpe stort tillykke.Hvor ser I glade og godt ud. Håber vi må høre lidt mere fra Jeres dejlige dag 🙂

  4. fasterheidi siger:

    Tillykke….Nååårrrr hvor i er søde….Glæder mig til at høre mere.Kan i have en rigtig god rejse ogsåknuzer fra fasterheidi

  5. Cecilie siger:

    Til lykke med brylluppet! Jeg håber, at I havde en skøn dag – vejret var jo med jer og I ser da også ud til at nyde det og hinanden. Til lykke med kærligheden og med hinanden.

  6. charlotte siger:

    Endnu engang tillykke – også fra mig! Gode billeder – kan så godt li’ det med risene der “hagler” ned over jer. 🙂

  7. Netti siger:

    Tillykke med dagen. I ser ud til at have haft en rigtig god dag.

  8. Bitten siger:

    Tillykke med brylluppet – lækre sommerfarver I havde på og I så da ikke spor anspændte ud 😉 (er der mon nogen der IKKE er anspændte, når de skal giftes)? Håber I havde en dejlig dag og nyd nu kærligheden 🙂

  9. Christina siger:

    Stort tillykke.. Rigtig flotte billeder..

  10. Linda siger:

    Tillykke igen igen, jeg var jo så heldig at se jer på selve dagen. Og i er bare så fine begge 2. Glæder mig til at høre hvordan dagen gik.

  11. Tillykke med at I fik hinanden ! Glæder mig til at se flere billeder og høre alt om dagen :O)

  12. Mette Jensen siger:

    stort tillykke med brylluppet. Det er nogle søde billeder af Jer.Jeg skal selv giftes til august og jeg glæder mig.

  13. STORT Til lykke med jeres bryllup.Glæder mig til at høre/se mere fra den store dag !!Sødt tøj, I har på – hvor er det smart, at I er så godt som ens i tøjet, og så alligevel har skjorten og toppen ‘modsat’ – fed idé :o)

  14. Cowgirl siger:

    Tillykke til jer begge med brylluppet – kan se solen tilsmiler jer på den store dag…Held og Lykke fremover

Skriv et svar

