I morgen…

så er det i morgen! Blogger driller, så jeg gider ikke skrive det hele om for 3. gang.
Vi er nervøse men klar til at blive gift.

Håber i alle får en god weekend.

Knus
Sanne og Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til I morgen…

  1. Netti siger:

    Rigtig god dag idag må det være.

  2. Annette siger:

    TILLYKKE Henriette og Sanne.Håber i får en rigtig romantisk og uforglemmelig dag.Glæder mig til at se billeder af brudeparret.

  3. Annika siger:

    Stort tillykke med dagen :)Glæder mig til at se/læse mere om dagen.

  4. Majer siger:

    Hej Henriette & Sanne. I ønskes hjertelig tillykke med brylluppet. Håber at I får en fantastisk dag./Majer

  5. Betina Olesen siger:

    Hejsa Begge 2I ønskes rigtig hjertelig tillykke, med det nu overståede bryllup….Jeg håber at i har haft en helt igennem fantastisk dag, med mange minder til følge….Jeg glæder mig til at høre om hvordan det er gået, og se en masse fantastiske billeder…Knuz, Betina

  6. maria siger:

    Stort tillykke med dagen, håber det har været en uforglemlig dag

Skriv et svar

