3. Søndag i advent… lettere forsinket!

Så er hjælpernissen igang igen, og har her trukket vinderen af 2.søndag i advent konkurrencen. Vinderen blev Gitte (Gydda), tillykke med det. Send mig en mail med din adresse, og jeg vil sende dig en lille pakke.

Hjælpernissen syntes at i var alt for gode til at gætte gåden, så den bliver meget sværere denne gang. 3. Søndag i advent konkurrencen kommer her:

Hvis 1½ mand kan spise 1½ kage på 1½ minut, hvor mange mænd skal der så til for at spise tres kager på tredive minutter?

Held og lykke til jer. og husk nu at maile svaret til mig på *mizz_kitty21@yahoo.dk Og husk at fjerne stjernen.

Knus
Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 3. Søndag i advent… lettere forsinket!

  1. angely siger:

    Det er godt, der er smsservice var?? ;o)Tillykke til Gitte.Nu må det være mig, der vinder – for jeg har allerede regnet den ud – og den er svær – så jeg er måske den eneste?? :)Kram fra søs

  2. Else siger:

    Jeg har også sendt dig et svar. Sjove spørgsmål du laver.

  3. Iiiiih, hvor dejligt – her er man en tur på blog-rundfart og så ser man, at man har vundet en præmie – jubiiiiii :-DHenriette – det er altså en supergod idé med gåderne – jeg æææælsker gåder (nu må jeg se, om jeg kan greje den i dag osse…..)

Skriv et svar

