Lo’s


Så er der lige et par LO’s at kigge lidt på, indtil i aften, hvor konkurrencen går igang igen.

De 2 LO’s sendte jeg også ind til My Scrap Corner, men de kom desværre ikke med. Men så kan jeg jo vise dem her i stedet for.

Det første er et LO om da vi var til bryllup, og jeg var ved frisør og få sat mit hår.
Det er ikke så kraftigt blå i virkeligheden, men det er som sagt mange gange før, svært at tage billeder i dette vinterlys.


Dette LO er af Sanne, da hun har været ca 4 år gammel. Synes det var så sødt at jeg måtte scrappe det.

På gensyn senere.

Knus
Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Lo’s

  1. charlotte siger:

    Sikke nogen flotte LOs du har lavet. Nydelig bryllupsfrisure på det første LO og kæmpeswirlen er virkelig cool! LO nr. 2 har så flotte farver – som passer til dragten, som pigen har på på billedet. Syndt at de ikke kom med i bladet! Glædelig 2. søndag i advent til dig.

  2. Super skønne LOs du har lavet…hold da op en flot “fritz” du har på billederne !!!Lækre farver du har brugt på SANNE-Lo’et !

  3. Majer siger:

    Rigtig lækkert LO om dit hår. Det er nogle gode billeder af dig 🙂 Og så er der nole gode detaljer bla. med clipsen der holder datoen.Skønt billede af Sanne som barn 🙂

  4. angely siger:

    Jeg har set dine LOs live – og de er bare SÅ flotte. Du er min scrappe heltinde.Kram fra søs-

Skriv et svar

