1. søndag i advent – konkurrence

Jeg har vist forsømt både blog og scrappesager her på det sidste, men nu må jeg til at få opdateret lidt oftere. Dog kommer den store opdatering nok først i morgen, da jeg lige skal have pyntet lidt op i lejligheden (ved godt jeg er lidt sent på den, men bedre sent end aldrig, ikke?)

Hvis du vil være med i min lille konkurrence, skal du svare på et meget nemt spørgsmål:

Hvad hedder julemandens rensdyr?

Det skal være de amerikanske navne, og alle de navngivne rensdyr skal være nævnt. Læg jeres svar i en kommentar, og jeg vil onsdag aften få min julenisse til at trække en heldig vinder!

Det var alt for nu, men jeg vender stærkt tilbage.

Knus
Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

11 svar til 1. søndag i advent – konkurrence

  1. rnielsen79 siger:

    Jamen god pyntning Henriette. Nu må vi jo se, om de andre tør skrive af efter mig :-)Rudolph, Cupid, Vixen. Dancer, Blitzen, Comet, Dasher, Prancer, DonnorHvad siger I pige….kan jeg min rensdyr historie?

  2. Else siger:

    Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen. Og Rudolf som er over-rensdyr.God 1.advent

  3. angely siger:

    Hej søde du :)Jeg er også med.Comet, Cupid, Vixen, Dancer, Prancer, Blitzen, Dasher og Donder.Kram fra søs.

  4. charlotte siger:

    Har nu ikke skrevet efter Ragna, men har Googlet navnene og skriver her et uddrag fra den søde sang “Rudolph the red nosed reindeer”! skrevet af Johnny Marks i 1949. 🙂 “You know Dasher and DancerAnd Prancer and Vixen,Comet and CupidAnd Donner and Blitzen.But do you recallthe most famous reindeer of all?Rudolph the red.nosed reindeerHad a very shiny noseAnd if you ever saw itYou would even say it glows” …. osv. osv. Sjov lille konkurrence 🙂 God 1. advent.

  5. Anne siger:

    Cupid, Vixen. Dancer, Blitzen, Comet, Dasher, Prancer, Donnor og RudolphRigtig god pyntning!!

  6. Jeg glæder mig til at se din julepyntede bolig ! Det tager alligevel noget tid at få hængt/placeret/klistret alle ting på plads :O) Herlig lille konkurrence…svaret er : Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen og vores alle sammens Rudolph.

  7. Hejsa!…og god fornøjelse med julepyntningen. Der er nu så hyggeligt når det er gjort.Jeg hopper lige med på konkurrence-slæden:Rudolph, Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner og Blitzen.

  8. Mutte siger:

    Ifølge den oprindelige historie trækkes julemanden kane af 8 rensdyr: Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder,Blitzen.Men senere er der også kommet overrensdyret Rudolph til.Fortsat god december

  9. Cowgirl siger:

    Dasher,Dancer,Prancer,Vixen,Comet Cupid,Donner,Blitzen.og så lige Rudolph…Mon mit bud er spor anderledes end de andres…Glædelig Jul siger nissen med den røde tud…

  10. Sjov lille julekonkurrence.De hedder: Rudolph, Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder og Blitzen.God jul til dig og Sanne

  11. Betina Olesen siger:

    Glædelig jul og god pyntning herfra til dig og dine ;-)Svaret på denne lille juleleg er: Dasher, Dancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Prancer, Blitzen og Rudolph.Hygge fra Betina

Skriv et svar

