Første dag på nyt arbejde…

Så blev det tirsdag og jeg skal snart med bussen til Århus og starte på mit nye arbejde! Det ville være løgn hvis jeg sagde at jeg ikke er nervøs, for det er jeg. Men det er alle vel når de starter et nyt sted?

Ellers er der ikke så meget at sige, udover at vi hjalp min farmor og min farfar med at flytte i lørdags, og søndag var vi ude og se på et hus som Sannes forældre tænker på at købe! Dagen igår blev brugt på at få taget pasbilleder, så jeg kunne få et buskort, få handlet ind til madpakke, få vasket tøj og andre (kedelige) praktiske gøremål.

Jeg vender tilbage engang i aften, når jeg er hjemvendt fra job!

Knus
Henriette

Om crafterslife

Crafter, scrapbooker, painter, wife, traveller and blogger.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Første dag på nyt arbejde…

  1. Anne siger:

    Glæder mig til at høre hvordan det er gået på det nye job!

Skriv et svar

